Je rencontre un problème pour télécharger mes fichiers via File Manager sur mon compte InfinityFree. L’option de téléchargement échoue sans message d’erreur clair. J’ai besoin de récupérer ces fichiers pour un examen important que je dois passer bientôt, et le site que je dois utiliser est hébergé sur InfinityFree.
Mon domaine 000.pe a été suspendu par le registre, comme indiqué dans ce [topic du forum] (Domain 000.pe Suspended by Registry), et je pense que cela pourrait être lié à mon problème d’accès aux fichiers.
Je sais que le sujet de mon domaine est déjà abordé dans un autre topic, mais je voulais savoir s’il y avait une solution pour résoudre ce problème de téléchargement de fichiers, étant donné l’urgence de la situation.
Hi and welcome to the forum! Please note that this is an English-speaking forum and so you must speak in English or at least provide an accurate translation of what you wrote. Since you didn’t do one of these I already translated it for you:
Please use an FTP client instead; here is a guide on how to use FileZilla:
Thank you so much for all the help so far and sorry for the french I forgot. I was finally able to download the files from my site, but now when I try to upload them to the new domain, I’m being redirected to the old domain.
I’m not sure what files need to be modified to fix this issue, and I would prefer to keep the site as it is to avoid the risk of forgetting anything if I start over. My time is limited because of an exam I need to take.
I really appreciate all the help you’ve provided, and I would be very grateful for any further suggestions to quickly resolve this issue.
If you’re using WordPress, you’ll also have to change your website URL as just moving the files to the new domain’s htdocs folder isn’t enough, and since you couldn’t access your administration area here are some ways to do that: