[INFO] por que no se puedo publicar mi sitio en facebook why can not I publish my site on facebook

ya se que ya se hablo de este tema por eso el info pero la respuesta que dieron es incorrecta yo se por que realmente no se permite publicar en facebook con sitios como www.example.epizy.com o otros etc,etc ok no :V bueno lo que pasa es que al tener el subdominio .EPIZY facebook ya lo detecta como malicioso puede intentar con cualquier dominio ponle por ejemplo example.JITBACS.COM ami me paso cuando tenia una cuenta en hostinger en ese momento era mi preferido luego me contaron de este sitio y pos me encanto :slight_smile: me di cuenta que este sitio es mejor… MUCHO Mejor. y bueno por algún motivo los hostings que están hechos con sub-dominios son malicioso para facebook tal vez por una experiencia anterior y ya no la quieren aceptar para poder publicar su sitio en facebook utilice mi sitio llamado ShortLinks.tk sin publicidad sin Pop Ups sin tiempo de espera nadie se dará cuenta que utiliza un re direccionamiento son links cortos y fáciles de copiar
Gracias y no me mentan denuncia por mencionar a hostinger el tio pato ok no se los agradece

=================ENGLISH (on google translate XD)======================

I already know that this is why the info but the answer they gave is incorrect I know why you can not really post on Facebook with sites like www.example.epizy.com or others etc, ok ok no: V good thing what happens is that having the subdomain .EPIZY facebook already detected as malicious can try any domain, for example example.JITBACS.COM ami happened to me when I had a hostinger account at that time was my favorite then they told me about this site and I loved it :slight_smile: I realized that this site is better … MUCH Better. and good for some reason the hostings that are made with sub-domains are malicious for facebook maybe because of a previous experience and they no longer want to accept it in order to publish their site on facebook use my site called ShortLinks.tk without advertising without Pop Ups without waiting time no one will notice that using a re address are short links and easy to copy
Thank you and do not tell me about complaint for mentioning hostinger duck uncle ok you do not thank them

Facebook blocks our domains. We don’t block Facebook links. Facebook is the only one who knows why they blocked our domain and are the only ones who can remove it. Historically, Facebook has been really bad at communicating with website owners and hosting providers regarding infractions (as in, blocking without notification and not responding to inquiries).

So please contact Facebook about this instead. They can unblock the domain, we can’t.