Backup anterior do erro critico

OLÁ BOA TARDE EU ESTOU COM UM PROBLEMA DE ERRO CRITICO NO MEU SITE DO WORDPRESS E NÃO CONSIGO ARRUMAR O CODIGO QUEBRADO GOSTARIA DE SABER SE É POSSIVEL TER UM BACKUP ANTERIOR DO ERRO PARA PODER TER ACESSO NOVAMENTE NO MEU SITE WORDPRESS, EU ACHO QUE ACONTECEU O ERRO APOS A INSTALAÇÃO DA ATUALIZAÇÃO DO WORDPRESS CASO SE FOR POSSIVEL TER UM BACKUP ANTERIOR DO ERRO PARA TER CONTINUIDADE NO MEU PROJETO ME AVISEM POR FAVOR ! ESSE É O ERRO QUE ESTA APRESENTANDO NO MEU SITE => Parse error : syntax error, unexpected ‘WP_Post_Type’ (T_STRING) in /home/vol14_4/epizy.com/epiz_28093252/htdocs/wp-includes/post.php on line 1445

Há um erro crítico no seu site. Verifique seu e-mail para instruções.

HELLO GOOD AFTERNOON I HAVE A CRITICAL ERROR PROBLEM ON MY WORDPRESS SITE AND I CANNOT START THE BROKEN CODE I WOULD LIKE TO KNOW IF IT IS POSSIBLE TO HAVE AN PREVIOUS ERROR BACKUP TO BE ABLE TO ACCESS MY WORDPRESS SITE AGAIN, I THINK IT HAPPENED THE WORDPRESS SITE ERROR AFTER INSTALLING THE WORDPRESS UPDATE IF IT IS POSSIBLE TO HAVE AN PREVIOUS BACKUP OF THE ERROR TO HAVE CONTINUITY IN MY PROJECT PLEASE NOTIFY ME! THIS IS THE MISTAKE THAT IS PRESENTING ON MY SITE

There is a critical error on your site. Check your email for instructions.

Did you get emailed instructions on what to do?

SIM, RESEBIR ISSO AQUI NA CAIXA DE SPAN => Olá, valioso cliente,

Este e-mail é para informá-lo que seu site com o nome de usuário epiz_28093252 utilizou mais de 50% de seus limites diários de recursos.

Este limite é zerado todos os dias.

Os recursos que seu site usou em mais de 50% são:

aviso de CPU

Você pode entrar no seu cpanel com o nome de usuário epiz_28093252 e clique aqui em ‘Estatísticas da conta’, aqui há gráficos que mostram o uso diário de seus recursos.

O plano gratuito é um ótimo lugar para colocar seu site online e lucrar, no entanto, ele tem recursos limitados disponíveis, você precisaria otimizar seu (s) script (s) para reduzir o uso OU atualizar para um plano premium.

Os planos premium têm uma alocação de recursos MUITO maior, junto com o espaço em disco ilimitado do painel cPanel e muito mais. Para obter mais informações, visite Web Hosting, Domain Registration, Dedicated Server, VPS Server

Assim que a conta de hospedagem premium for adquirida, crie um tíquete de suporte solicitando que sua conta de hospedagem gratuita seja migrada para a conta de hospedagem premium e nós faremos o resto.

Cumprimentos

YES, RESPOND TO THIS HERE IN THE SPAN BOX => Hello, valuable customer,
This email is to inform you that your website with the username epiz_28093252 has used more than 50% of your daily resource limits.
This limit is reset to zero every day.
The resources that your site used in more than 50% are:
CPU warning
You can enter your cpanel with the username epiz_28093252 and click here on ‘Account statistics’, here are graphs that show the daily use of your resources.
The free plan is a great place to put your website online and make a profit, however, it has limited resources available, you would need to optimize your script (s) to reduce usage OR upgrade to a premium plan.
Premium plans have a MUCH greater resource allocation, along with the unlimited disk space of the cPanel panel and more. For more information, visit Web Hosting, Domain Registration, Dedicated Server, VPS Server
Once the premium hosting account is purchased, create a support ticket requesting that your free hosting account be migrated to the premium hosting account and we will do the rest.
Compliments

1. Please reply to use in English. This is an English community forum.

2. Can you please explain your problem more? That email is just letting you know you have hit 50% on your CPU limit, but have not gone over. This shouldn’t cause an issue.

Thanks!

1 Like

If you have a saved backup of your site before the problem occurred then yes, you can restore your site to its previous version.
Take note that InfinityFree does not automatically create a backup of your site for you, it is your responsibility to make backups of your site in case something would happen.

Learn more on how to backup your site here:

3 Likes

but I only sent these instructions to my email, The resources that your site used in more than 50% are:
CPU warning, and just with that I don’t have instructions to fix the critical error, how could I get my website back up and running and help someone fix this error? critical? ?

This shd help…

2 Likes

COMO POSSO ORGANIZAR ESTA “GRANDE” FALHA DE ATUALIZAÇÃO E CUIDAR DO SITE PARA QUE NÃO TENHA OS MESMOS PROBLEMAS NOVAMENTE, ALGUEM AJUDARIA A CONFIGURAR ESTE ERRO CRÍTICO DO SITE?

Simple, disable WP auto-updates. You are the admin of your website.

1 Like

SIM MAIS NÃO CONSIGO ENTRAR DIRETO NO ADM POR CONTA DO ERRO CRITICO ELE DEIXA COM A MESAGEM DE ERRO SÓ CONSIGO ENTRAR ATRAVEZ DO E-MAIL NO PAINEL DE CONTROLE , GERENCIADOR DE ARQUIVOS , EDITAR CONTA E HISTORIA DE DESATIVAÇÃO

Can you resolve your critical error first?

1 Like

We don’t make backups of customer websites. We take precautions against data loss due to hardware failure on our end, but any change you make to your website is final.

Seeing how the error seems to be in the WordPress core code, you could try this to fix the site:

And again, this is an English language forum. Please write your messages in English. AND NOT IN ALL CAPS PLEASE. IT MAKES IT SEEM LIKE YOU’RE SHOUTING WHICH IS QUITE RUDE.

4 Likes

This topic was automatically closed 15 days after the last reply. New replies are no longer allowed.