Ssl_error_rx_record_too_long

Bonjour

Je ne peux pas accéder au site ci-dessous sous prétexte que Code d’erreur : SSL_ERROR_RX_RECORD_TOO_LONG

Sur mon Android pas de souci.

Que dois-je faire ?

Merci

Website URL

https://demofos.wuaze.com/

Error Message

Échec de la connexion sécurisée

Une erreur est survenue pendant une connexion à demofos.wuaze.com. SSL a reçu un enregistrement qui dépasse la longueur maximale autorisée.

Code d’erreur : SSL_ERROR_RX_RECORD_TOO_LONG

• La page que vous essayez de consulter ne peut pas être affichée car l’authenticité des données reçues ne peut être vérifiée.

• Veuillez contacter les propriétaires du site web pour les informer de ce problème.

Other Information

Firefox 144.0 (64 bits)

Site OK with smartphone Android

No issue

5 Likes

Merci pour ce retour.

Je viens de faire des essais. Effectivement il n’y a pas de problème.

Le souci est que je voulais me connecter à partir de mon PC pro. Les règles de sécurité DNS et autres ont jouées leur rôle. Aucun problème avec mon PC perso.

Encore merci.

Je ne sais pas comment clore ce fil et le marquer résolu.

Si un admin passe par là.

First of all, please note that this is an English language forum. So please write your messages in English. Feel free to use an automatic translation service if you’re not comfortable writing in English yourself, but please don’t force everyone else to do so too to read your messages.

As for the issue itself, I suspect it’s caused by an antivirus scanner or proxy on your work PC that’s interfering with the secure connection. That’s not something we can solve.

If the issue is resolved, you can click the checkbox icon at the bottom right corner of the post that answered your question to mark it as the solution and this topic as resolved.

5 Likes

Hi

Here the google translation :

The problem is that I wanted to connect from my work PC. DNS security rules and others worked. No problem with my personal PC.

Thanks again.

I don’t know how to close this thread and mark it resolved.

If any admins are reading this, please let me know.

Thanks again

2 Likes

You’ve marked a solution showing everyone it’s resolved.

The thread will close automatically 7 days after the last reply :blush:

Glad to hear it’s fixed

2 Likes

This topic was automatically closed 7 days after the last reply. New replies are no longer allowed.