Problems with a WordPress page

Buenas tardes,
Resulta que he creado un blog, en el tengo creada una pagina igual que muchas pero solo me ocurre con esa pagina en particular.
Cuando intento acceder a ella me sale el error 403, paso la imagen.

La he borrado y creado otra con las mismas caracteristicas de la anterior y me sigue saliendo el mismo problema.
No se porque esta pasando esto porque ayer funcionaba bien y anteriormente tambien eso a sido hoy.
Paso la web y la pagina que no me muestra es la chat de amigos y amigas, las demas funcionan bien. Esta en el apartado de Foro.
http://apoyos-online-de-aprodimax.epizy.com
Gracias por su atención.

Hi there and welcome to the forum! Please note that this is an English community forum, so you must speak in English or at least provide a machine translation of your content. Since you didn’t do both, I translated the title for myself, and now machine translate the content of this topic:

Files or folders that contain chat on the name are blacklisted, because chat scripts are forbidden on free hosting. If you don’t have a chat script on free hosting but you use other chat platforms you could change the permalink with something that doesn’t contain chat.

3 Likes

thanks you!! Sorry for i write in spanish, i dont understand and
it was solved.

1 Like

This topic was automatically closed 15 days after the last reply. New replies are no longer allowed.